Працюємо щодня з 09:00 до 20:00 Служба підтримки: +38 (066) 744 51 96 sales@fotika.com.ua
Головна сторінка   →   Статті
Головна » Статті » Історія брендів

ІСТОРІЯ КОМПАНІЇ TOKINA

TOKINA - чудова якість і оптимальна цінова політика

Об'єктив в пристроях для якісної фото і відео зйомки являється достатньо важливим елементом. У світі є не багато компаній, які можуть похвалитись продукцією високої якості, яка б змогла задовільнити потреби споживачів різних ланок й служити для професійних цілей. Однією з таких компаній є TOKINA, що була заснована в 1950 році в Японії групою співробітників солідної та відомої корпорації Nikon.

 

Основною спеціалізацією представленого бренду було виробництво зум-об'єктивів для фототехніки Нікон, Кенон й інших відомих виробників. Особливістю об'єктивів Токіна є досить цікавий спосіб перемикання режимів - ручного і автофокусу. Дана функція отримала назву - "one-touch". Кільце наведення різкості одночасно являється перемикачем. Високу оцінку продукція TOKINA отримала від всесвітньо відомого, талановитого фотографа Кена Роквела. Історія розвитку популярної сьогодні і впізнаваної у світі торгової марки є досить цікавою і багатогранною.

 

 

TOKINA - шлях до процвітання й фінансового благополуччя

Вдала серія високоякісних об'єктивів з високою кратністю для різноманітних моделей фототехніки з'явилась в 1981 році. Ця продукція принесла компанії найбільший за весь час існування від моменту заснування прибуток. Через рік були представлені перші моделі з автофокусом. Споживачів різної категорії привабили дві речі - висока якість лінз й оптимальна ціна.

 

Завдяки високим обсягам продаж TOKINA увійшла в п'ятірку компаній-виробників комплектуючих фототехніки для любительських і професійних зйомок. В 2002 році на споживчому ринку з'являються зеркальні цифрові фотокамери - Nikon D100 і Canon D30. Компанія TOKINA береться за розробку об'єктивів для цифрової продукції даних брендів. Окрім комплектуючих для фототехніки Токіна створює ряд виробничих комплексів для розробки продукції, що використовувалась в системах відеоспостереження.

 

Однією із вдалих розробок являється модель AT-X 116 PRO - світлосильний об'єктив для матриці типу APS. Продукт став популярним серед споживачів не лише в Японії, але й у світі. В 2010 році компанія стає виробником першого об'єктиву для повнокадрового зеркального цифрового фотоапарату. Основою продукції компанії TOKINA є функціональність, високоякість, ергономічність, простота в користуванні, компактність і якість. Завдяки спеціальній вологовідштовхуючій поверхні зовнішніх лінз можна легко забрати практично будь-які забруднення, (сліди пальців рук, пилюку і т. д.).

 

 

Висока якість фотозйомки була досягнена за рахунок усунення хроматичної аберації, падіння різкості й інших негативних моментів. Злиття Токіна з корпорацією Кенон приносить першій річний дохід від реалізації продукції в двадцять мільярдів японських єн. За весь час діяльності виробник якісних об'єктивів випустив у світ багато вдалих моделей оптики для фототехніки відомих світових брендів, що заслужили особливу увагу та популярність.

 

Підводячи підсумки огляду компанії і її продукції можна охарактеризувати об'єктиви Tokina як високоякісне, високотехнологічне фотоустаткування, що має усі необхідні дані для динамічної, професійної зйомки і відзначається ергономікою, компактністю, легкою вагою, відмінною функціональністю і гарантованою довговічністю.

Категорія: Історія брендів | Додав: fear135 (29 Ноября 2018)
Переглянуто: 28 | Рейтинг: 5.0/1